30 april 2012

Weekendje aan zee

Ons jaarlijks weekendje aan zee in Sunparks Oostduinkerke: de luxe van een eigen huisje op aanvaardbare afstand van de zee... en een subtropisch zwembad voor als het iets minder weer is.
Tom kent dit al lang en geniet ervan net als ons.
Opnieuw een vriendinnetje mee voor zus en ook dit keer klikt het heel erg goed. Bijzonder moment: zus wordt te oud bevonden door de begeleiders om zich nog te amuseren in de binnenspeelstad. Een diplomatisch woordje van mama - zus is begeleider van Tom - lost dit meteen op.

Tom heet ons welkom in ons huisje voor het weekend.

De worst is zooo lekker dat ik niet kan wachten :-)


Zus en vriendin konden na een regenbui ook niet wachten voor de speeltuin met dit als resultaat. :-)

Enkel met mama voel ik mij veilig in de bubbelbaden.

Een veer bracht ons naar de andere kant van Nieuwpoord-Bad... en terug. Twee keer dus!

Mijn haartjes drogen, vind ik leuk.

...dus geniet ik er nog eens van!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage